Límcová alu kola - elektrony s límcem jsou IN
Límcová alu kola jsou pro někoho možná přežitkem, či vrácením se do minulosti. Uznejme ale, že alu kola s límcem ať už je vysoce leštěný, chromovaný či lakovaný do všech možných či nemožných barev, vypadají stále výborně.
Nemusíte mít zrovna Porsche Turbo, límcová kola vypadají skvěle na vozech všech výrobců.
Límcové elektrony nejsou oblíbené pouze u tuningových vozů. Například taková límcová alu kola na Vw Golf prostě sednou. Nemyslíte?
Límcová alu kola se rozhodně hodí také na rodinné vozy jako je Bmw 5 ve verzi kombi.
Nebo na Mercedes E Classe. Leštěné límce mu prostě sednou.
Velice moderní jsou v posledních letech také černé límcové disky. Jak ve variantách s leštěným lemem nebo celočerné varianty jako u tohoto Nissanu Silvia.
Bílé elektrony pak vypadají opravdu sportovně a rozhodně s nimi také neuděláte chybu. Toyota MR2 na bílých alu kolech s límci by nám v garáži rozhodně nevadila.
Pokud se nebojíte barev, pak věřte, že i zlaté elektrony vypadají výborně, a to i přesto že nejste vlastníci Subaru WRX STi. Posuďte sami, jak se povedl Volkswagen Scirocco posazen na zlatá alu kola s límcem.,
My se ale nebráníme jakékoliv barvě hliníkových kol. Modrá je dobrá. Bmw Z4, leštěný límec, modrý střed. Za nás rozhodně ano!
Nebo obrácená varianta s modrým límcem a stříbrným středem alu kola. Fantazii se meze nekladou. A uznejte, že Nissan GTR by na žádných jiných alu kolech nevypadat tak cool!
Nejenom barvy, ale samozřejmě také tvar a design paprsků límcových kol může být různý. Vybrat si můžete jednoduchá alu kola s méně paprsky jako u této Hondy Civic.
Nebo složitější tvary límcových elektronů, které budou vypadat dobře nejen na Nissanu 370Z.
Můžete také zvolit variantu jemných překřížených paprsků, takzvaných pavučin ve stylu BBS RS, které jsou stále IN. Uznejte, že Fiat 500 na retro elektronech by Vaší paní slušel.
Velkou výhodou límcových alu kol je také možnost použití užších disků pro přední nápravu a širších pro zadní, ve většině případů je u širší varianty také větší límec. Výsledek vypadá výborně a nemusíte mít ani Bmw M3.
S použitím širších zadních alu kol je samozřejmě lepší pro zadní nápravu použít i širší pneumatiky, které pak lépe přenáší výkon silného motoru na vozovku. Na silnější motorizace dávají automobilky širší pneumatiky na zadní nápravu již v základu. Jinak tomu není ani u Bmw.
Menší nevýhodou límcových alu kol oproti elektronům, které mají rovné paprsky až do kraje litého kola je, že vypadají opticky menší. Je tedy dobré zvolit větší velikost litého ráfku, jako u tohoto Subaru BRZ.
Velikosti alu kol také pomůže snížení vozidla pomocí sportovního podvozku. Snížením zmizí díra mezi elektronem a blatníkem, vyplní se prázdný prostor a opticky se kola zvětší. Samozřejmě u takto upraveného vozu přijdete o pohodlí sériově odpruženého vozu.
Pokud se tedy rozhodujete o koupi nových alu kol a váháte, zda pořídit límcová, pak za nás říkáme ano. No řekněte, Vám se snad nelíbí?